Weekend

Beste ouders,

Wij vertrekken van 1 tot 3 maart 2024 op weekend met onze leden.

Vrijdag 1 maart spreken we af om 18 uur stipt aan het station van Harelbeke om dan van daaruit te vertrekken met de trein richting de weekendplaats.

Zondag 3 maart mogen jullie terug worden opgehaald door de ouders om 10u op de weekendplaats zelf. (carpoolen kan handig zijn )

Gelieve tegen 20 februari een seintje te geven of uw zoon/dochter meegaat op weekend: (gelieve de naam van uw zoon/dochter en de groep te vermelden) naar het volgend e-mail adres: anne.braem@icloud.com of via het nummer: 0470114378.

wat heeft uw zoon/dochter nodig:

(hou het materiaal beperkt want het moet allemaal mee op de trein, zorg ook voor comfortabele rugzakken!)

• Slaapzak
  • matje
  • Tandenborstel + tandpasta
  • Zaklamp
  • Wasgerief
  • Pyjama
  • Uniform
  • Verse kledij (ondergoed, kousen,..)
  • Goede stapschoenen (aandoen bij vertrek)
  • Pantoffels
  • Regenkledij (aandoen bij vertrek)
  • Mondmaskers

Voor dit weekend vragen we 35 (verblijf, eten, drinken, materiaal voor de spelletjes en de treintickets). Gelieve dit gepast cash mee te geven bij het vertrek aan de leiding.

Een stevige scoutslinker,
De leiding!