Kerstmarkt

Het is weer zover! Na onze succesvolle kerstmarkt van vorig jaar is het tijd voor de volgende editie! Wij nodigen iedereen uit om met elkander een glaasje glühwein, jenever, speciale koffie,… te komen consumeren of om te genieten van een heerlijke braadworst of wafel. Dit alles gaat door op 9 december 2023 vanaf 18u30.

Heel dit gebeuren vindt plaats op de scoutsterreinen (Speltstraat 31). Op dit grasveld worden er enkele tenten opgetrokken en kunnen de kerstchalets zeker niet ontbreken. Onze handen kunnen we natuurlijk verwarmen aan de gloeiende vuurkorven. Om helemaal in de stemming te komen zal een deuntje kerstmuziek zeker en vast niet ontbreken. In samenwerking met het groepscomité wordt alles in goede banen geleid en beleeft u een onvergetelijke winteravond.

Kortom, Scouts Stasegem organiseert een ordinaire kerstmarkt waarbij elke kerstliefhebber welkom is 🙂

Tot dan!
Stevige Scoutslinker de leiding