Sleep-in

Beste ouders
Wij kregen van velen de vraag wat een sleep-in precies is. Bij deze willen we jullie graag de nodige informatie geven aan de hand van deze brief.

Een sleep-in in de scouts is een goede voorbereiding op het kamp en het weekend. Het houdt in dat we met z’n allen één nachtje in de scoutslokalen slapen. Dit van vrijdagavond 17 november tot zaterdagmorgen 18 november. We spelen die avond nog enkele leuke spelletjes! Ook voorzien we nog een kleine versnapering voor de hongerige onder ons en daarna kruipen we allen samen onder de wol.

De zaterdagochtend nemen we nog eventjes de tijd om allen samen te ontbijten en dan ruimen we onze matjes/luchtmatrassen op. Jullie mogen uw zoon/dochter zaterdag 18 november om 10u terug komen ophalen aan de scoutslokalen.

Wat hebben ze nodig?
– Slaapzak
– Luchtmatras/matje (liefst geen veldbed/plooibed want dit neemt te veel plaats in)
– Pyjama
– Knuffelbeer
– Wasgerief (tandenborstel, tandpasta)
– Zaklamp (heb je geen zaklamp dan is dit geen probleem, heb je wel een zaklamp dan best naam op de zaklamp zetten!)
– 5 euro cash (voor het ontbijt, spelmateriaal en het avondmaal)

Hopelijk tot dan!
Groetjes de leiding